دوستشان داریم.

دیـدار (نرم افزار CRM)

تاثیرات نرم افزار CRM:

نرم افزار CRM که بتواند با تمام ابزارهای فروش و بازاریابی، از قبیل سامانه پیامکی و فایل های اکسل و سامانه های ارسال ایمیل، یکپارچه باشد و از طرفی دسترسی مناسب را به پرونده های مشتریان ارائه دهد، به طور شگفت آوری باعث افزایش فروش و بهره وری هر شرکتی خواهد شد. اگر نرم افزار CRM مورد نظر سادگی کافی نیز داشته باشد تا کارمندان فروش بتواندد به سرعت آن را یاد بگیرند، این افزایش فروش بسیار سریعتر اتفاق خواهد افتاد.

CRM و مدیریت پرونده ها:

مدیریت پرونده مشتریان یکی از مهمترین ویژگی های هر نرم افزار CRM است که موجب می‌شود:

            تغییرات در پرونده ها به سرعت ثبت شده و در اختیار همه کارمندان قرار بگیرد. تمام اطلاعات در یک پایگاه ذخیره می‌شود و از ایجاد پرونده های مختلف با اطلاعات گوناگون جلوگیری می‌کند.

            تمام فعالیت ها و ارتباطات با مشتریان کنترل می‌شود.

            تمام وظایف کارمندان در خصوص یک مشتری در پرونده او ذخیره می‌شود.

            فرصت های فروش در خصوص هر مشتری در پرونده او ذخیره می‌شود.

            در خصوص وظایف هر مشتری به کارمندان مربوطه، قبل از رخ دادن وظیفه به او یادآوری می‌شود.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.