دوستشان داریم.

دیـدار (نرم افزار CRM)

3 دلیلی که باعث میشود نتوانید درست بفروشید:

1- پراکندگی اطلاعات: فرض کنید یکی از کارمندان فروش به شرکت رقیب شما برود، چه اتفاقی می‌افتد؟ شما هم یک کارمند و هم لیست مشتریانی که او با آنها در ارتباط بود را از دست می‌دهید. برای دوری از چنین اتفاقاتی، توصیه میشود تمام اطلاعات خود را در این پایگاه داده مرکزی (central data base) ذخیره کنید تا در هر نقطه و هر زمانی بتوانید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

 

2- عدم دسترسی کارمندان فروش و بازاریابی و پشتیبانی به اطلاعات یکدیگر: فرض کنید اقای احمدی یکی از مشتریان شماست و حالا شما محصولی دارید که میدانید او قطعا از آن خوشش خواهد آمد اما روز پیش، اقای احمدی با بخش پشتیبانی تماس کرده و در خصوص مشکلی که برایش پیش آمده بود مشاوره می خواست، بخش فنی در حال بررسی مشکل است و احتمالا الان زمان مناسبی برای ارائه محصول به اقای احمدی نیست اما به دلیل عدم اطلاع کارمند فروش شما به ایشان زنگ زده، ایشون عصبانی از حل نشدن مشکلاتش پیشنهاد شما را رد میکند! برای دوری از چنین فجایعی کارشناسان فروش و بازاریابی عقیده دارند بایستی هر مشتری یک پرونده داشته و تمام کسانی که با آن مشتری در ارتباط هستند چه واحد بازاریابی چه فروش و چه پشتیبانی بتوانند این اطلاعات را دیده و به آن اضافه کنند.

 

3- نداشتن برنامه و مشخص نبودن وظایف: فرض کنید هر کدام از کارمندان موظف به انجام بخشی از فرآیند فروش هستند، اگر بخواهند برای روزهای مختلف هفته پیگیریهای مشخصی انجام دهند چه میکنند؟ آیا هر لحظه می‌دانند تا چند ساعت آینده چه کارهایی باید انجام دهند؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.