دوستشان داریم.

دیـدار (نرم افزار CRM)

روش های موثر از استفاده ی نرم فزار crm

با توجه به مطالب و مقالات CRM   ، crm به معنای  مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد.

در مقالات   CRM آمده است که این نرم افزار یک استراتژی برای توسعه ارزش روابط با مشتریان است و یک راه حل نرم افزاری کوچک برای شرکت های متوسط که برای مدیریت بازاریابی ، فروش ، خدمات مشتریان  و فعالیت های آن ها استفاده می شود.

CRM یک راه حل مبتنی برسیستم ابری ارائه می دهد و شما می توانید روش های بهبود در کسب و کارتان را که در مقالات   CRM آمده است را  ببینید.

-         بالارفتن ارزش کسب و کار

با این شما می توانید در زمان واقعی به مدیران خود اطلاعاتی در مورد KPI آن ها بدهید به طوری که بینش کسب و کار آن ها بتواند عکس والعمل آن ها را اصلاح کند.

-         استفاده از بخش هایی برای سودآوری

با بهره بردن از این نرم افزار، شما یک دید مرکزی نسبت به فعالیت های مشتریان ، افزایش بیشتر اطلاعات کسب و کار و تصمیم گیری برای موفقیت شرکتان پیدا می کنید

-         افزایش فعالیت ها و سرعت بخشیدن به عملکرد تیم فروش

با توجه به مقالات   CRM استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باعث می شود تیم شما سریع و آسان دسترسی به اطلاعاتی که نیاز دارد را پیدا کند و بر این اساس مراقبت از مشتری بهتر و با نظم تر انجام می شود و در آخر به رضایت مشتریان و در نتیجه به فروش بیشتر می انجامد.

 

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.