دوستشان داریم.

دیـدار (نرم افزار CRM)

4 دلیل اینکه چرا ارزش سیستم CRM بالاست

به تازگی یک داستان بزرگ از یکی از مشتریان که مدیر فروش یکی از یک شرکت فناوری های دیجیتالی بود شنیدم. او در مورد شروع پر شور کسب و کارش و رشد آن صحبت می کرد. از اینکه با 14 کارمند آغاز کرده اند و در حال حاضر 300 کارمند دارند. او می گوید که این یک گسترش و توسعه بزرگ بوده که بدون یک CRM مناسب کار دشواری بود.

 

در اینجا 4 دلیل برای اینکه چرا ارزش

سیستم CRM بالاست ذکر شده است :


1- به شما اجازه می دهد تا اطلاعات سرنخ هایتان را ثبت کنید :

شما هرگز نمی دانید سرنخ هایتان چه زمانی آماده خرید از شما هستند. شاید امروز، شاید هم نه...

به هر حال آن ها را آماده و گرم نگه دارید. هرگز برای شروع سازمان دهی مشتریان و اطلاعات تماس آن ها دیر نیست. شما نیاز به بعضی گروه ها برای پیاده سازی استراتژی های CRM جهت تحقق اهداف خود دارید. این دسته ها شامل مشتریان، مشتریان از دست رفته، چشم اندازها، تامین کنندگان، شرکا، افراد تاثیر گذار و مشتریان غیر فعال است.

2- شما می توانید تعامل با مشتریان خود را بیشتر کنید :

دفعه بعدی که شما با یک مشتری یا چشم انداز صحبت می کنید، هم اطلاعاتش را به طور دقیق ثبت کنید و آن ها را پیگیری کنید. این کار می تواند باعث ارتباط بلند مدت با مشتریان شود.

ایمیل های ارسالی شما باید درInbox سیستم شما باشند نه در هر Inbox دیگری...

 

3- فرصت ها را نشان می دهد :

چه تعداد از چشم اندازهای شما هنوز تبدیل به خرید نشده اند؟ به احتمال زیاد تعداد بالایی...

من همیشه به تیم فروشم می گویم، اگر "نه" شنیدید، معنی آن "امروز نه" می باشد... اکثر شرکت ها تمایل دارند تا منابع فعلی خود را حفظ کنند تا زمانیکه بتوانند آن ها را نادیده بگیرند.

به همین دلیل بایگانی آن ها در پایگاه مرکزی سرنخ ها بسیار مهم است...بهتر است آن ها را با ارسال خبرنامه ها، پیام های تبریک، دعوت به سمینار و ... زنده نگه دارید و برای آن ها یک طرح سه ماهه جهت جذب مجدد داشته باشید. منتظر بمانید و با برنامه ریزی دقیق به آن ها نزدیک شوید... یادتان باشد بهترین راه ارتباط ایستادن در فاصله مناسب است...نه خیلی دور بایستید و نه خیلی نزدیک شوید

4- باعث می شود با ارزش ترین دارایی شما، یعنی داده های مشتریانتان محفوظ بماند :

افراد شغل هایشان را تغییر می دهند. آیا تا به حال تجربه استعفای یک کارمند فروش که با خود همه اطلاعات مشتریانش را ببرد را داشته اید؟ Pipe line به روز نبوده است؟ تماس ها به روز نبودند و مشتریان مهم ثبت نشده بودند. چون همه اطلاعات شما در یک محل مشخص، روی یک سیستم ذخیره شده بودند. اجازه ندهید این اتفاق برای شما بیفتد.

زمانی که شما از CRM استفاده می کنید، با استفاده از سیستم رایانش ابری می توانید همه اطلاعات را در محلی امن که همیشه و همه جا قابل دسترس است ذخیره کنید.

شما چگونه اطلاعات تماس خود

را مدیریت می کنید؟

 

1 ماه رایگان از نرم افزار CRM دیدار استفاده کنید؟

 

 

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.