دوستشان داریم.

دیـدار (نرم افزار CRM)

کدام یک از مزایای CRM برای شما مهم تر است

زمانی که تعداد مشتریان شما کم است، می توانید به آن ها به شکل ویژه ای سرویس و خدمات ارائه کنید. توجه خاص به مشتریان ایجاد حس خوب می کند و این حس خوب دلیل بر وفاداری بیشتر آن ها می  شود. یکی از اهداف اصلی و شاید بتوان گفت مهم ترین بخش هر کسب و کاری، داشتن مشتریان وفادار است. بیش ترین سهم فروش در هر کسب و کاری معطوف به مشتریان ثابت می باشد. تقریبا همه ما این مساله را می دانیم و ایمان آورده ایم که حفظ مشتریان قبلی به صرفه تر و راحت تر از جذب مشتریان جدید است. در مراحل آغازین هر کسب  و کاری صاحبان کسب و کار، به مشتریان توجه ویژه ای دارند، برای آن ها وقت می گذارند و اهمیت می دهند. این فرآیند باعث می شود تا مشتریان احساس خوبی از بودن در زنجیره ارتباطی با آن ها باشند و این اتفاق، اتفاق خوبی است. پیگیری های مستمر، اهمیت به نظرات آنان، پشتیبانی موثر و در کل " وقت گذاشتن" برای آن ها باعث می شود این ارتباط صمیمانه تر و با ارزش تر شود. تا اینجا همه چیز خوب است و طرفین از تعاملات کاری و اجتماعی خود راضی هستند.

به مرور زمان مشتریان شما زیادتر می شوند. مشتریان جدید تر نیاز به توجه بیشتری دارند تا به محصول یا خدمت شما علاقه مند شده و به خرید از شما ترغیب شوند. معمولا این فرآیند باعث می شود، زمانی که شما برای مشتریان سابق خود می گذاشتید، کم تر شود و این امکان وجود دارد که  مشتریان قدیمی تر احساس کنند، فراموش شده اند و در اولویت نیستند و این حس غریبگی، کم کم آن ها را به سمت دیگر رقبا ببرد.

این یک تهدید برای کسب و کار شماست...

منصف باشیم! نمی توانیم مقصری برای این اتفاق پیدا کنیم...از طرفی مشتریان قدیمی از شما توقع دارند تا به یادشان باشید و برای آن ها وقت بگذارید و از طرفی دیگر تعداد مشتریان شما زیاد شده و تیم فروش شما گاهی اوقات نمی تواند همه مشتریان را در زمان مشخص به یاد بیاورند و پیگیری کند. تقویم های جیبی و نرم افزارهایی مثل اکسل هم معایب خاص خودشان را  دارند

اینجاست که نرم افزار CRMCRM چیست؟) برتری های خود را نشان می دهد و باعث می شود تا بتوانید از مشتریانتان بهتر نگهداری کنید(این مقاله را برای نگهداری بهتر مشتریان بخوانید)

اما نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان چگونه این کار می کند؟

مشتری بزرگ ترین سرمایه هر کسب و کاری است و CRM به شما کمک می کند تا این سرمایه های بزرگ را حفظ کنید. با CRM شما می توانید همه مشتریان خود را به مشتری ویژه تبدیل کنید. اطلاعاتی که نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد، نظم حاکم بر فضا، امنیت اطلاعات و ایجاد یاد آوری ها باعث می شود تا شما هم درجذب مشتریان جدید و هم درنگهداری مشتریان قدیمی موفق ظاهر شوید. همه چیز روی میز کار و داشبورد اطلاعات شماست. امروز تولد یکی از مشتریان قدیمی است؟ نرم افزار به شما یاد آوری می کند...امروز زمان پیگیری مجدد مشتری جدید شماست؟ نرم افزار به  شما یاد آوری می کند...

این ویژگی برای شما یک مزیت حرفه ای به شمار میاید. تقویم جیبی خودتان را کنار بگذارید و از نرم افزار اکسل برای کارهای پیش پا افتاده تر استفاده کنید. حالا شما یک نرم افزار کاربردی دارید که می تواند همه چیز را برای شما مشخص کند. دقیقا مانند یک کارمند باهوش و وفادار که نتیجه حضورش احترام به مخاطب، رضایت مشتریان،وفاداری بالاتر، سهولت استفاده، فروش بیشتر و.... است.

تبدیل همه مشتریان به مشتری خاص، فقط یکی از ویژگی های نرم افزار CRM است. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با ظرفیت های خاص و ویژگی های بسیار ارزشمند به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فروشتان را متحول کنید.

من اسم این فرآیند را می گذارم

جادوی کسب و کار


تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.