دوستشان داریم.

دیـدار (نرم افزار CRM)

5 ویژگی نرم افزار CRM

اگر در مقالات CRM خوانده باشید ارزش انواع نرم افزار تا حد زیادی متفاوت است .فروشندگان معمولا از یک مدل قیمت گذاری مبتنی بر مشتریان استفاده می کنند که به انواع فاکتور ها مثل تعداد مشتریان و ویژگی های در دسترس بستگی دارد.

شما نیاز به سیستم مدیریت قرارداد قوی دارید. نرم افزار CRM فقط مخاطبین شما را
سازمان دهی نمی کند، بلکه ابزارهایی جهت فروش بیشتر و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی موثر تر در اختیار شما قرار می دهد.ابزارهایی نظیر :

1- پیدا کردن مشتریان جدید از طریق جستجوی اتوماتیک سرنخ ها در شبکه های اجتماعی، بازدید از وب سایت های مختلف، فرم های ثبت نام برای ایمیل ها،خبرنامه ها، تماس های ورودی(Inbound Calls) و ...

2- پیگیری اتوماتیک سرنخ ها از طریق ایمیل و یا تماس مستقیم. نرم افزار CRM می تواند تمام مراحل خطوط فروش از پیدا کردن سرنخ ها تا فروش را مورد بررسی قرار دهد.

3- می تواند به صورت اتوماتیک لیست ایمیلی تهیه کند، کمپین های بازاریابی را راه اندازی کند و عملکرد را اندازه بزند. هم چنین می تواند ایمیل یاد آوری به مشتری ها بفرستد و فرآیند خرید را سرعت ببخشد.

4- ایجاد و ذخیره نقل قول های فروش از مشتری و یا گروه مشتریان و صدور صورت حساب. 

وقتی که مشتریان وارد پروفایل خود می شوند، اگر تمایل به خرید داشته باشند، می تواند به سرعت برای آن ها فاکتور فروش را صادر و ارسال کند.

5- پیگیری مستقیم اطلاعات از ویژگی های این نرم افزار است.به طوریکه سفارش فرم سفارش اطلاعات به راحتی و سریع در حساب کاربری مشتریان ظاهر می شود

 

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.