دوستشان داریم.

دیـدار (نرم افزار CRM)

چهار نکته ارزشمند برای افزایش فروش

با توجه به مطالعات در زمینه ی فروش و مقالات CRM جذب تیم فروش مناسب می تواند بین کسب و کارهایی که کم کم رشد می کنند و کسب و کارهای که موشک وار جلو می روند متفاوت باشد. تیم فروش یک تاثیر عمیق و مستقیم بر روی شرکت دارد. بهترین فروشندگان که مرتبا مقالات CRM مطالعه می کنند، می دانند که ارزش آن ها از طلا هم بیشتر است و به همین خاطر به روند پورسانت فروش تمایل داردند، زیرا پورسانت برای جبران استعدادها و مهارت های آن ها دلیل خوبی است. اما چگونه یک شرکت ساختار پورسانت فروش را برای جذب بهترین تیم فروش طراحی می کند؟ بالاتر از همه، ساختار پورسانت ها باید افرادی با توانایی فوق العاده بالا به خصوص افرادی که توانایی " فروش روابطی" دارند. در این جا چهار نکته برای توسعه ساختار پورسانت فروشتان به شما خواهیم گفت

 _ تنظیم یک ساختار پورسانت 10/90 

در مقالات CRM آمده است که بسیاری از شرکت ها انتظار ندارند، تیم فروششان بیشتر از نیمی از خسارت آن ها را از پورسانت مطالبه کنند. استدلال آن ها این است که صنعت فروش ذاتا بی ثبات است. بنابر این لازم است تا جداسازی و تقسیم بندی مالی تکرار های فروش را انجام دهیم و از آن ها در طول دوره رکود فروش حفاظت کنیم

این فلسفه غلط است

مقالات CRM به شدت مدافع نسبت 10/90 است. به این صورت که 90 درصد جبران خسارت باید از سمت پورسانت باشد. چیزی که وجود دارد این است که بسیاری از فروشندگان به سادگی از چنین نسبت درآمد چشم گیری، دست می کشند. اما کسانی که جذب این ساختار پورسانت شده اند، به طور مداوم بهتر هستند. زیرا بهترین فروشندگان کسانی نیستند که در انجام چیزی خوبند، بلکه کسانی هستند که می دانند در انجام چه چیزی خوبند.

_ ساخت یک پورسانت لایه ای

داشتن جلسات متعدد و پیشی گرفتن در اهداف فروش، کلید کلی یک کسب و کار است. بنابراین، خیلی مهم است!! ساختن یک پورسانت لایه بندی شده روشن و شفاف، تیم فروش شما را به سمت فروش ویژه ای هل خواهد داد.

به عنوان مثال اگر فروش از 100میلیون تومان تا 300 میلیون تومان در ماه باشد، 
می توان با یک ضریب خاص، پاداش در نظر گرفت، اما فروش بالاتر از  300 میلیون می تواند با ضریبی چند برابر، بالاتر همراه باشد (برای همه فروش ها، حتی فروش های قبلی) و نه فقط برای بخشی از فروش بالای 300میلیون... المان مهم تر دیگر از ساختار پورسانت لایه ای این است که باید آن را به طور منظم صفر کرد. این بدین معنی است که یک دوره فروش قوی یا یک دوره فروش ضعیف، بر ماه های آینده تاثیر خواهد گذاشت.

بر اساس مطالب موجود در مقالات CRM  یک ساختار پورسانتی که ماهانه صفر می شود به همه اجازه می دهد تا در شرایط برابر در اول ماه شروع کنند و علاوه بر این کارمندان شروع به جمع آوری پاداش های خود می کنند.

_ ترویج فرهنگ همکاری

یکی از سخت ترین اعمال برای متعادل سازی ها برای هر شرکتی، ایجاد انگیزه در عملکرد فردی است. ایجاد روحیه رفاقت و همکاری در مسیر موفقیت بلند مدت است. مدیر عامل ها باید بر روی این ارزش سازمانی تاکید بیشتری داشته باشند.

یک عضو تیم فروش باید احساس هم تیمی های خود را بشناسد و از آن ها حمایت کند. آن ها باید بتوانند در مواقع ضروری از هم کمک بگیرند. مثلا اگر قرار شد یکی از اعضای تیم به تعطیلات برود، خیالش راحت باشد که که فرآیندهای فروشش متوقف نخواهد شد. این نوع همکاری اگرچه ممکن است سخت و دشوار به نظر برسد، اما به موفقیت بلند مدت شرکت کمک خواهد کرد.

_ پرورش احساس مالکیت

اگر از هر صاحب کسب و کاری سوال کنید، او به شما می گوید، متاسفانه برخی کارمندان فقط نقش علاقه مندی به شرکت و فرآیندهایش را می گیرند. شما باید کاری کنید که کارمندان و تیم فروشتان کسب و کار شما را از خودشان بدانند و نسبت به آن حس مسئولیت داشته باشند. این جاست که ساختار پورسانت ها می تواند یک نقش فعال کننده برای هر کارمندی داشته باشد.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.