دوستشان داریم.

دیـدار (نرم افزار CRM)
  • با توجه به مطالعات در زمینه ی فروش و مقالات CRM جذب تیم فروش مناسب می تواند بین کسب و کارهایی که کم کم رشد می کنند و کسب و کارهای که موشک وار جلو می روند متفاوت باشد. تیم فروش یک تاثیر عمیق و مستقیم بر روی شرکت دارد. بهترین فروشندگان که مرتبا مقالات CRM مطالعه می کنند، می دانند که ارزش آن ها از طلا هم بیشتر است و به همین خاطر به روند پورسانت فروش تمایل داردند، زیرا پورسانت برای جبران استعدادها و مهارت های آن ها دلیل خوبی است. اما چگونه یک شرکت ساختار پورسانت فروش را برای جذب بهترین تیم فروش طراحی می کند؟ بالاتر از همه، ساختار پورسانت ها باید افرادی با توانایی فوق العاده بالا به خصوص افرادی که توانایی " فروش روابطی" دارند. در این جا چهار نکته برای توسعه ساختار پورسانت فروشتان به شما خواهیم گفت

     _ تنظیم یک ساختار پورسانت 10/90 

    در مقالات CRM آمده است که بسیاری از شرکت ها انتظار ندارند، تیم فروششان بیشتر از نیمی از خسارت آن ها را از پورسانت مطالبه کنند. استدلال آن ها این است که صنعت فروش ذاتا بی ثبات است. بنابر این لازم است تا جداسازی و تقسیم بندی مالی تکرار های فروش را انجام دهیم و از آن ها در طول دوره رکود فروش حفاظت کنیم

    این فلسفه غلط است

    مقالات CRM به شدت مدافع نسبت 10/90 است. به این صورت که 90 درصد جبران خسارت باید از سمت پورسانت باشد. چیزی که وجود دارد این است که بسیاری از فروشندگان به سادگی از چنین نسبت درآمد چشم گیری، دست می کشند. اما کسانی که جذب این ساختار پورسانت شده اند، به طور مداوم بهتر هستند. زیرا بهترین فروشندگان کسانی نیستند که در انجام چیزی خوبند، بلکه کسانی هستند که می دانند در انجام چه چیزی خوبند.

    _ ساخت یک پورسانت لایه ای

    داشتن جلسات متعدد و پیشی گرفتن در اهداف فروش، کلید کلی یک کسب و کار است. بنابراین، خیلی مهم است!! ساختن یک پورسانت لایه بندی شده روشن و شفاف، تیم فروش شما را به سمت فروش ویژه ای هل خواهد داد.

    به عنوان مثال اگر فروش از 100میلیون تومان تا 300 میلیون تومان در ماه باشد، 
    می توان با یک ضریب خاص، پاداش در نظر گرفت، اما فروش بالاتر از  300 میلیون می تواند با ضریبی چند برابر، بالاتر همراه باشد (برای همه فروش ها، حتی فروش های قبلی) و نه فقط برای بخشی از فروش بالای 300میلیون... المان مهم تر دیگر از ساختار پورسانت لایه ای این است که باید آن را به طور منظم صفر کرد. این بدین معنی است که یک دوره فروش قوی یا یک دوره فروش ضعیف، بر ماه های آینده تاثیر خواهد گذاشت.

    بر اساس مطالب موجود در مقالات CRM  یک ساختار پورسانتی که ماهانه صفر می شود به همه اجازه می دهد تا در شرایط برابر در اول ماه شروع کنند و علاوه بر این کارمندان شروع به جمع آوری پاداش های خود می کنند.

    _ ترویج فرهنگ همکاری

    یکی از سخت ترین اعمال برای متعادل سازی ها برای هر شرکتی، ایجاد انگیزه در عملکرد فردی است. ایجاد روحیه رفاقت و همکاری در مسیر موفقیت بلند مدت است. مدیر عامل ها باید بر روی این ارزش سازمانی تاکید بیشتری داشته باشند.

    یک عضو تیم فروش باید احساس هم تیمی های خود را بشناسد و از آن ها حمایت کند. آن ها باید بتوانند در مواقع ضروری از هم کمک بگیرند. مثلا اگر قرار شد یکی از اعضای تیم به تعطیلات برود، خیالش راحت باشد که که فرآیندهای فروشش متوقف نخواهد شد. این نوع همکاری اگرچه ممکن است سخت و دشوار به نظر برسد، اما به موفقیت بلند مدت شرکت کمک خواهد کرد.

    _ پرورش احساس مالکیت

    اگر از هر صاحب کسب و کاری سوال کنید، او به شما می گوید، متاسفانه برخی کارمندان فقط نقش علاقه مندی به شرکت و فرآیندهایش را می گیرند. شما باید کاری کنید که کارمندان و تیم فروشتان کسب و کار شما را از خودشان بدانند و نسبت به آن حس مسئولیت داشته باشند. این جاست که ساختار پورسانت ها می تواند یک نقش فعال کننده برای هر کارمندی داشته باشد.

  • چرا نرم افزار CRM ارزشمند است؟

    تاریخ انتشار : 1396/2/21

    به تازگی یکی از مقالات CRM مشتریان، که مدیر فروش یکی از یک شرکت فناوری های دیجیتالی بود را مطالعه کرده ام. او در مورد شروع پر شور کسب و کارش و رشد آن صحبت می کرد. از این که با 144 کارمند آغاز کرده اند و در حال حاضر 300 کارمند دارند. او می گوید که این یک گسترش و توسعه بزرگ بوده که بدون یک CRM مناسب کار دشواری بود.

     

    با توجه به مقالات CRM دلایل برای اینکه چرا ارزش نرم افزار CRM بالاست ذکر شده است :

    1- به شما اجازه می دهد تا اطلاعات سرنخ هایتان را ثبت کنید :

    شما هرگز نمی دانید سرنخ هایتان چه زمانی آماده خرید از شما هستند. شاید امروز، شاید هم نه...

    به هر حال آن ها را آماده نگه دارید. هرگز برای شروع سازمان دهی مشتریان و اطلاعات تماس آن ها دیر نیست. شما نیاز به بعضی گروه ها برای پیاده سازی استراتژی های نرم افزار CRM جهت تحقق اهداف خود دارید. این دسته ها شامل مشتریان، مشتریان از دست رفته، چشم اندازها، تامین کنندگان، شرکا، افراد تاثیر گذار و مشتریان غیر فعال است.

    2- شما می توانید تعامل با مشتریان خود را بیشتر کنید :

    زمانی که با یک مشتری یا چشم انداز صحبت می کنید، هم اطلاعاتش را به طور دقیق ثبت کنید و هم آن ها را پیگیری کنید. این کار می تواند باعث ارتباط بلند مدت با مشتریان شود.

    ایمیل های ارسالی شما باید درInbox سیستم شما باشند نه در هر Inbox دیگری...

     

    3-نرم افزار CRM فرصت ها را نشان می دهد :

    چه تعداد از چشم اندازهای شما هنوز تبدیل به خرید نشده اند؟ به احتمال زیاد تعداد بالایی...

    با توجه به مقالات CRM، اگر "نه" شنیدید، معنی آن "امروز نه" می باشد... اکثر شرکت ها تمایل دارند تا منابع فعلی خود را حفظ کنند تا زمانی که بتوانند آن ها را نادیده بگیرند.

    به همین دلیل بایگانی آن ها در پایگاه مرکزی سرنخ ها بسیار مهم است...بهتر است آن ها را با ارسال خبرنامه ها، پیام های تبریک، دعوت به سمینار و ... زنده نگه دارید و برای آن ها یک طرح سه ماهه جهت جذب مجدد داشته باشید. منتظر بمانید و با برنامه ریزی دقیق به آن ها نزدیک شوید... یادتان باشد بهترین راه ارتباط ایستادن در فاصله مناسب است...نه خیلی دور بایستید و نه خیلی نزدیک شوید

    4- با توجه به مقالات CRM نرم افزار CRM باعث می شود با ارزش ترین دارایی شما، یعنی داده های مشتریانتان محفوظ بماند :

    افراد شغل هایشان را تغییر می دهند. آیا تا به حال تجربه استعفای یک کارمند فروش که با خود همه اطلاعات مشتریانش را ببرد را داشته اید؟ Pipe line به روز نبوده است؟ تماس ها به روز نبودند و مشتریان مهم ثبت نشده بودند. چون همه اطلاعات شما در یک محل مشخص، روی یک سیستم ذخیره شده بودند. اجازه ندهید این اتفاق برای شما بیفتد.

    زمانی که شما از نرم افزار CRM استفاده می کنید، با استفاده از سیستم رایانش ابری می توانید همه اطلاعات را در محلی امن که همیشه و همه جا قابل دسترس است ذخیره کنید.

     

  • پنج ویژگی نرم افزار CRM

    تاریخ انتشار : 1396/2/7

    اگر در مقالات CRM خوانده باشید ارزش انواع نرم افزار تا حد زیادی متفاوت است. فروشندگان معمولا از یک مدل قیمت گذاری مبتنی بر مشتریان استفاده می کنند که به انواع فاکتور ها مثل تعداد مشتریان و ویژگی های در دسترس بستگی دارد.

    شما نیاز به سیستم مدیریت قرارداد قوی دارید. با توجه به مقالات CRM نرم افزار CRM فقط مخاطبین شما را
     سازمان دهی نمی کند، بلکه ابزارهایی جهت فروش بیشتر و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی موثر تر در اختیار شما قرار می دهد. ابزارهایی نظیر :

    -         پیدا کردن مشتریان جدید از طریق جستجوی اتوماتیک سرنخ ها در شبکه های اجتماعی، بازدید از وب سایت های مختلف، فرم های ثبت نام برای ایمیل ها،خبرنامه ها، تماس های ورودی(Inbound Calls) و ...

    -          پیگیری اتوماتیک سرنخ ها از طریق ایمیل و یا تماس مستقیم. نرم افزار CRM می تواند تمام مراحل خطوط فروش از پیدا کردن سرنخ ها تا فروش را مورد بررسی قرار دهد.

    -          می تواند به صورت اتوماتیک لیست ایمیلی تهیه کند، کمپین های بازاریابی را راه اندازی کند و عملکرد را اندازه  بزند. هم چنین می تواند ایمیل یاد آوری به مشتری ها بفرستد و فرآیند خرید را سرعت ببخشد.

    -          ایجاد و ذخیره نقل قول های فروش از مشتری و یا گروه مشتریان و صدور صورت حساب. 

    با توجه به  مقالات CRM وقتی که مشتریان وارد پروفایل خود می شوند، اگر تمایل به خرید داشته باشند، می تواند به سرعت برای آن ها فاکتور فروش را صادر و ارسال کند.

    -          پیگیری مستقیم اطلاعات از ویژگی های این نرم افزار است.به طوری که سفارش فرم سفارش اطلاعات به راحتی و سریع در حساب کاربری مشتریان ظاهر می شود

     

     

  • با توجه به مطالب و مقالات CRM   ، crm به معنای  مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد.

    در مقالات   CRM آمده است که این نرم افزار یک استراتژی برای توسعه ارزش روابط با مشتریان است و یک راه حل نرم افزاری کوچک برای شرکت های متوسط که برای مدیریت بازاریابی ، فروش ، خدمات مشتریان  و فعالیت های آن ها استفاده می شود.

    CRM یک راه حل مبتنی برسیستم ابری ارائه می دهد و شما می توانید روش های بهبود در کسب و کارتان را که در مقالات   CRM آمده است را  ببینید.

    -         بالارفتن ارزش کسب و کار

    با این شما می توانید در زمان واقعی به مدیران خود اطلاعاتی در مورد KPI آن ها بدهید به طوری که بینش کسب و کار آن ها بتواند عکس والعمل آن ها را اصلاح کند.

    -         استفاده از بخش هایی برای سودآوری

    با بهره بردن از این نرم افزار، شما یک دید مرکزی نسبت به فعالیت های مشتریان ، افزایش بیشتر اطلاعات کسب و کار و تصمیم گیری برای موفقیت شرکتان پیدا می کنید

    -         افزایش فعالیت ها و سرعت بخشیدن به عملکرد تیم فروش

    با توجه به مقالات   CRM استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باعث می شود تیم شما سریع و آسان دسترسی به اطلاعاتی که نیاز دارد را پیدا کند و بر این اساس مراقبت از مشتری بهتر و با نظم تر انجام می شود و در آخر به رضایت مشتریان و در نتیجه به فروش بیشتر می انجامد.

     

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.