دوستشان داریم.

دیـدار (نرم افزار CRM)
  • پنج ویژگی نرم افزار CRM

    تاریخ انتشار : 1396/2/7

    اگر در مقالات CRM خوانده باشید ارزش انواع نرم افزار تا حد زیادی متفاوت است. فروشندگان معمولا از یک مدل قیمت گذاری مبتنی بر مشتریان استفاده می کنند که به انواع فاکتور ها مثل تعداد مشتریان و ویژگی های در دسترس بستگی دارد.

    شما نیاز به سیستم مدیریت قرارداد قوی دارید. با توجه به مقالات CRM نرم افزار CRM فقط مخاطبین شما را
     سازمان دهی نمی کند، بلکه ابزارهایی جهت فروش بیشتر و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی موثر تر در اختیار شما قرار می دهد. ابزارهایی نظیر :

    -         پیدا کردن مشتریان جدید از طریق جستجوی اتوماتیک سرنخ ها در شبکه های اجتماعی، بازدید از وب سایت های مختلف، فرم های ثبت نام برای ایمیل ها،خبرنامه ها، تماس های ورودی(Inbound Calls) و ...

    -          پیگیری اتوماتیک سرنخ ها از طریق ایمیل و یا تماس مستقیم. نرم افزار CRM می تواند تمام مراحل خطوط فروش از پیدا کردن سرنخ ها تا فروش را مورد بررسی قرار دهد.

    -          می تواند به صورت اتوماتیک لیست ایمیلی تهیه کند، کمپین های بازاریابی را راه اندازی کند و عملکرد را اندازه  بزند. هم چنین می تواند ایمیل یاد آوری به مشتری ها بفرستد و فرآیند خرید را سرعت ببخشد.

    -          ایجاد و ذخیره نقل قول های فروش از مشتری و یا گروه مشتریان و صدور صورت حساب. 

    با توجه به  مقالات CRM وقتی که مشتریان وارد پروفایل خود می شوند، اگر تمایل به خرید داشته باشند، می تواند به سرعت برای آن ها فاکتور فروش را صادر و ارسال کند.

    -          پیگیری مستقیم اطلاعات از ویژگی های این نرم افزار است.به طوری که سفارش فرم سفارش اطلاعات به راحتی و سریع در حساب کاربری مشتریان ظاهر می شود

     

     

  • با توجه به مطالب و مقالات CRM   ، crm به معنای  مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد.

    در مقالات   CRM آمده است که این نرم افزار یک استراتژی برای توسعه ارزش روابط با مشتریان است و یک راه حل نرم افزاری کوچک برای شرکت های متوسط که برای مدیریت بازاریابی ، فروش ، خدمات مشتریان  و فعالیت های آن ها استفاده می شود.

    CRM یک راه حل مبتنی برسیستم ابری ارائه می دهد و شما می توانید روش های بهبود در کسب و کارتان را که در مقالات   CRM آمده است را  ببینید.

    -         بالارفتن ارزش کسب و کار

    با این شما می توانید در زمان واقعی به مدیران خود اطلاعاتی در مورد KPI آن ها بدهید به طوری که بینش کسب و کار آن ها بتواند عکس والعمل آن ها را اصلاح کند.

    -         استفاده از بخش هایی برای سودآوری

    با بهره بردن از این نرم افزار، شما یک دید مرکزی نسبت به فعالیت های مشتریان ، افزایش بیشتر اطلاعات کسب و کار و تصمیم گیری برای موفقیت شرکتان پیدا می کنید

    -         افزایش فعالیت ها و سرعت بخشیدن به عملکرد تیم فروش

    با توجه به مقالات   CRM استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باعث می شود تیم شما سریع و آسان دسترسی به اطلاعاتی که نیاز دارد را پیدا کند و بر این اساس مراقبت از مشتری بهتر و با نظم تر انجام می شود و در آخر به رضایت مشتریان و در نتیجه به فروش بیشتر می انجامد.

     

  • زمانیکه اعضای تیم فروش شما با یک سرنخ تماسی برقرار می کنند، حالات رفتاری مشتریان متفاوت است. این حالات رفتاری مانند خوش اخلاق بودن، تند خو بودن، شاد و سرحال بودن، غمگین و ناراحت بودن و نهایتا خنثی بودن در افراد مختلف وجه تمایزی مهم در شیوه برخورد با مشتریان است.

    زمانیکه تعداد مشتریان شما کم است، می توانید برای آن ها برنامه ریزی کنید و به خاطر بسپارید که هریک از آن ها چگونه شخصیتی دارند و برای برخورد با آن ها چگونه باید باشید.

    اما زمانیکه عدد مشتریان شما زیاد می شود، دیگر نمی توانید به یاد بیاورید که هرکدام از آن ها چگونه ویژگی شخصیتی داشته اند. ممکن است تنها یک بار با آن ها صحبت کرده باشید یا ممکن است یکی از دیگر از اعضای تیم فروش با فردی ارتباط گرفته باشد ولی به هر دلیلی تماس های بعدی به شخص دیگری ارجاع شود.

      برای مثال یادم هست که یکی از  دوستانم که مدیر عامل یک شرکت بزرگ بود، می گفت : اگر می توانستم اطلاعات و داده هایی که از مشتریانم در طی این سال ها به دست آورده ام و درون حافظه ام ذخیره کرده ام، به اعضای تیم فروشم انتقال دهم، نتیجه دلخواهم را با سرعت خیلی بیشتری می گرفتم، زیرا کارمندان فروشم شناختی که من از مشتریانم طی این مدت به دست آورده ام را ندارند. 



    این مثال یک نهیب بلند است که به ما متذکر می شود، قلم های کند از
    ذهن های تند مفید تر و موثر تر هستند

     
    نرم افزار CRM از طریق ایجاد یادداشت برای هر مشتری این امکان را فراهم می کند تا شما بتوانید بعد از تماس با هر سرنخ، یادداشتی در مورد حالت و شیوه ی برخورد آن ها ثبت کنید.

    در تماس های بعدی، همین یادداشت ها به شما و دیگر همکارانتان در جهت ایجاد رابطه ای بهتر با مشتریان کمک های بسیاری خواهد کرد. تاثیر این یادداشت ها را جدی بگیرید و مطمئن باشید این کار به شما و تیم فروشتان کمک می کند تا در هر تماس حس بهتری به مشتریان خود القا کنید و آن طور که مناسب تر و بهتر است با آن ها برخورد کنید.

    ثبت یادداشت ها و قرار دادن آن ها در پروفایل مشتریان برای شما یک فرصت است تا نه تنها در برخورد با آن ها هوشمند تر باشید بلکه تاریخچه تماس های قبلی همیشه جلوی چشمتان باشد تا از طریق آن ها بتوانید سریع تر و دقیق تر به تماس هایتان رسیدگی کنید.

    یادداشت های نرم افزار CRM مکانیزم ارزشمندی در تبدیل سرنخ ها به فرصت و فرصت ها به مشتریانی پایدار به شمار می رود. این اتفاق به تنهایی سهم بسیار موثری در وفادار سازی مشتریان دارد. مسلما ثبت این یادداشت ها مقداری از وقت شما را خواهد گرفت. اما یادتان نرود، نتیجه ی حاصله گامی بزرگ به سوی فروش بیشتر و موفقیت های بیشتر مجموعه شماست.

     

  • CRM برای کسب و کارهای کوچک :

    تاریخ انتشار : 1395/12/21

    اتخاذ تصمیم های درست 

    اصلا مهم نیست که کسب و کار شما چه اندازه ای دارد، اما اگر بتوانید رابطه قدرتمندی را بین خود و مشتریانتان ایجاد کنید می توانید کسب و کار پررونق تری را بدست آورید.

    در سازمانهای امروزی، شما به سختی می توانید کسی را پیدا کنید که برای انجام چنین کار مهم و سنگینی از راهکار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)   استفاده نکند. برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط SME (Small and Medium-sized Enterprizes)  بسیار مفید خواهد بود که از سیستم CRM استفاده کنند؛ در حقیقت مطالعه اخیر شرکت Salesforce.com نشان می دهد که SME ها اگر نرم افزار CRM را در سازمانشان پیاده سازی نمایند منفعت بسیار زیادی را نسبت به سازمان های بزرگ بدست خواهند آورد.

    بر اساس این تحقیق، میزان فروش تا 29 درصد افزایش یافته، درحالیکه میزان بهره وری فروش نیز تا 34 درصد افزایش یافته است. با این حال نیازهای یک سازمان بزرگ نسبت به سیستم CRM بسیار متفاوت تر از نیازهای یک سازمان کوچک یا متوسط است.

    اگر شرکت های کوچک از راهکارهای مشابه سازمانهای بزرگ پیروی کنند، احتمال اینکه سرمایه و پول خود را هدر دهند بسیار بالا خواهد بود، زیرا نیازهای این دو نوع سازمان با یکدیگر متفاوت است.

    راهکارهای رایانش ابری (Cloud Computing) انعطاف پذیری را به ارمغان خواهد آورد

    بسیاری از SME ها برای آنکه سیستم CRM را در محل خود نصب، مدیریت و ایمن سازند دارای پرسنل و زیرساخت لازم نیستند. اینجاست که راهکارهای مبتنی بر رایانش ابری بزرگترین سود و منفعت خود را نشان می دهند.

    SME ها قادر خواهند بود که با پرداخت هزینه ای به یک شرکت رایانش ابری برای میزبانی نرم افزارشان هرگونه نگرانی و دغدغه را نسبت به فرایندهای پیاده سازی از بین برده و در هر زمان و مکانی از راهکار CRM استفاده کنند.

    با استفاده از این روش شرکت های کوچک مسیر آسانتری را برای رشد و توسعه خویش طی خواهند کرد. به همان اندازه که اندازه شرکت و تعداد افراد شاغل در آن افزایش می یابد، راهکار موردنظر نیز بسته به نیاز تغییر خواهد کرد. 

     

    سهولت در گزارش دهی 

    مدیریت در شرکت های SME نیز با مدیریت در سازمانهای بزرگ تفاوت فاحشی دارد. در شرکت های کوچک، مدیران در کارهای اجرایی به صورت عملی دخیل هستند. در خصوص سیستم CRM، مدیریت باید قادر باشد تا به راحتی گزارش ها را تولید و تحلیل کند. همچنین با استفاده از سیستم CRM مدیران باید بتوانند تا به راحتی ابتکارات و فعالیت های کلیدی را در سطح سازمان مورد رصد قرار داده و مجبور نباشد که برای تفسیر اطلاعات به شخص دیگری محتاج باشد.

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.