دوستشان داریم.

دیـدار (نرم افزار CRM)
  • جذب تیم فروش مناسب می تواند بین کسب و کارهایی که کم کم رشد می کنند و کسب و کارهای که موشک وار جلو می روند متفاوت باشد. تیم فروش یک تاثیر عمیق و مستقیم بر روی شرکت دارد. بهترین فروشندگان می دانند که ارزش آن ها از طلا هم بیشتر است و به همین خاطر به روند پورسانت فروش تمایل داردند، زیرا پورسانت برای جبران استعدادها و مهارت های آن ها دلیل خوبی است. اما چگونه یک شرکت ساختار پورسانت فروش را برای جذب بهترین تیم فروش طراحی می کند؟ بالاتر از همه، ساختار پورسانت ها باید افرادی با توانایی فوق العاده بالا به خصوص افرادی که توانایی " فروش روابطی" دارند. در اینجا چهار نکته برای توسعه ساختار پورسانت فروشتان به شما خواهیم گفت :

    تنظیم یک ساختار پورسانت 10/90  :

    بسیاری از شرکت ها انتظار ندارند، تیم فروششان بیشتر از نیمی از خسارت آن ها را از پورسانت مطالبه کنند. استدلال آن ها این است که صنعت فروش ذاتا بی ثبات است. بنابر این لازم است تا جداسازی و تقسیم بندی مالی تکرار های فروش را انجام دهیم و از آن ها در طول دوره رکود فروش حفاظت کنیم

    این فلسفه غلط است

    من به شدت مدافع نسبت 10/90 هستم. به این صورت که 90 درصد جبران خسارت باید از سمت پورسانت باشد. چیزی که وجود دارد این است که بسیاری از فروشندگان به سادگی از چنین نسبت درآمد چشم گیری دست می کشند. اما کسانی که جذب این ساختار پورسانت شده اند، به طور مداوم بهتر هستند. زیرا بهترین فروشندگان کسانی نیستند که در انجام چیزی خوبند، بلکه کسانی هستند که می دانند در انجام چه چیزی خوبند.

     

     

    ساخت یک پورسانت لایه ای :

    داشتن جلسات متعدد و پیشی گرفتن در اهداف فروش، کلید کلی یک کسب و کار است. بنابر این، خیلی مهم است!! ساختن یک پورسانت لایه بندی شده روشن و شفاف، تیم فروش شما را به سمت فروش ویژه ای هل خواهد داد.

    به عنوان مثال اگر فروش از 100میلیون تومان تا 300 میلیون تومان در ماه باشد،
    می توان با یک ضریب خاص پاداش در نظر گرفت، اما فروش بالاتر از 300 میلیون می تواند با ضریبی چند برابر بالاتر همراه باشد(برای همه فروش ها، حتی فروش های قبلی) و نه فقط برای بخشی از فروش بالا 300میلیون....المان مهم تر دیگر از ساختار پورسانت لایه ای این است که باید آن را به طور منظم صفر کرد. این بدین معنی است که یک دوره فروش قوی یا یک دوره فروش ضعیف را بر ماه های آینده تاثیر خواهد گذاشت.

    من معتقدم که یک ساختار پورسانتی که ماهانه صفر می شود به همه اجازه می دهد تا در شرایط برابر در اول ماه شروع کنند و علاوه بر این کارمندان شروع به جمع آوری پاداش های خود می کنند.

    ترویج فرهنگ همکاری :

    یکی از سخت ترین اعمال برای متعادل سازی ها برای هر شرکتی، ایجاد انگیزه در عملکرد فردی است. ایجاد روحیه رفاقت و همکاری در مسیر موفقیت بلند مدت است. مدیر عامل ها باید بر روی این ارزش سازمانی تاکید بیشتری داشته باشند.

    در شرکت یکی از دوستانم چند سال پیش یکی از کارمندان در تصادف رانندگی غم انگیز کشته شد. پس از مرگش، همکارانش Pipe line فروشش را بستند و چک پورسانتش برای همسرش فرستادند و هنوز هم همان کار را در سالروز فوتش انجام می دهند.

    یک عضو تیم فروش باید احساس هم تیمی های خود را بشناسد و از آن ها حمایت کند. آن ها باید بتوانند در مواقع ضروری از هم کمک بگیرند. مثلا اگر قرار شد یکی از اعضای تیم به تعطیلات برود، خیالش راحت باشد که که فرآیندهای فروشش متوقف نخواهد شد. این نوع همکاری اگرچه ممکن است سخت و دشوار به نظر برسد، اما به موفقیت بلند مدت شرکت کمک خواهد کرد.

    4- پرورش احساس مالکیت :

    اگر از هر صاحب کسب و کاری سوال کنید، او به شما می گوید، متاسفانه برخی کارمندان فقط نقش علاقه مندی به شرکت و فرآیندهایش را می گیرند. شما باید کاری کنید که کارمندان و تیم فروشتان کسب و کار شما از خودشان بدانند و نسبت به آن حس مسئولیت داشته باشند. این جاست که ساختار پورسانت ها می تواند یک نقش فعال کننده برای هر کارمندی داشته باشد.

    مهم نیست که شما چگونه طرحی برای جبران ساختار فروش خود ترسیم می کنید. شما می توانید از ساختار پورسانت هوشمند با حقوق و دستمزد پایه یا پورسانت لایه ای یا ترویج فرهنگ همکاری و یا ایجاد حس مالکیت استفاده کنید و ساختار فروش خود را ترمیم کنید.

    شما با کدام مورد موافق تر هستید؟در کامنت ها به ما بگویید

     

     

  • 5 ویژگی نرم افزار CRM

    تاریخ انتشار : 1395/8/21

    اگر در مقالات CRM خوانده باشید ارزش انواع نرم افزار تا حد زیادی متفاوت است .فروشندگان معمولا از یک مدل قیمت گذاری مبتنی بر مشتریان استفاده می کنند که به انواع فاکتور ها مثل تعداد مشتریان و ویژگی های در دسترس بستگی دارد.

    شما نیاز به سیستم مدیریت قرارداد قوی دارید. نرم افزار CRM فقط مخاطبین شما را
    سازمان دهی نمی کند، بلکه ابزارهایی جهت فروش بیشتر و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی موثر تر در اختیار شما قرار می دهد.ابزارهایی نظیر :

    1- پیدا کردن مشتریان جدید از طریق جستجوی اتوماتیک سرنخ ها در شبکه های اجتماعی، بازدید از وب سایت های مختلف، فرم های ثبت نام برای ایمیل ها،خبرنامه ها، تماس های ورودی(Inbound Calls) و ...

    2- پیگیری اتوماتیک سرنخ ها از طریق ایمیل و یا تماس مستقیم. نرم افزار CRM می تواند تمام مراحل خطوط فروش از پیدا کردن سرنخ ها تا فروش را مورد بررسی قرار دهد.

    3- می تواند به صورت اتوماتیک لیست ایمیلی تهیه کند، کمپین های بازاریابی را راه اندازی کند و عملکرد را اندازه بزند. هم چنین می تواند ایمیل یاد آوری به مشتری ها بفرستد و فرآیند خرید را سرعت ببخشد.

    4- ایجاد و ذخیره نقل قول های فروش از مشتری و یا گروه مشتریان و صدور صورت حساب. 

    وقتی که مشتریان وارد پروفایل خود می شوند، اگر تمایل به خرید داشته باشند، می تواند به سرعت برای آن ها فاکتور فروش را صادر و ارسال کند.

    5- پیگیری مستقیم اطلاعات از ویژگی های این نرم افزار است.به طوریکه سفارش فرم سفارش اطلاعات به راحتی و سریع در حساب کاربری مشتریان ظاهر می شود

     

  • 1- در تصمیم گیری هوشمندانه و آگاهانه عمل می کند و می تواند تحلیل مناسبی از شرایط موجود به شما بدهد.

    2- مدیریت ارتباط با مشتری به شما می کند تا زمان خود را برنامه ریزی کنید. وظایف شما را به شما یاد آوری کرده و پیگیری های شما را به صورت خودکار انجام می دهد.

    3- تولید سرنخ با کیفیت عالی : از فعالیت های بازاریابی با اعمال CRM برای بخش بندی مشتریان تا ارسال هدفمند پیام ها در کمپین های مبارزاتی و پیام های شخصی

    4- گزارش فروش قابل اعتمادی دارد که به عنوان مبنایی برای پیش بینی فروش ها بعدی می توان از آنها استفاده کرد.

    5- نقاط حساس را به سرعت شناسایی می کند و شما را قادر می سازد تا به موقع عمل کنید و مسائل را اصلاح کنید و پاداش ارزشمندی به دست آورید.

    6- با ماشینی شدن کارها و آمدن اتوماسیون خیلی از قسمت ها و کارهای تکراری حذف شده و کارمندان می توانند روی مباحث دیگر و بخش های دیگر زمان بگذارند.

    7- بهبود بخشیدن تجربه مشتریان با پاسخ گویی سریع تر و دسترسی آسان به تمام جزییات هر وقت و هر کجا که می تواند این تعامل را به یک رابطه شگفت انگیز تبدیل کند.

    8- ارتباط قدرت است. اقدامات مشترک، تقویم تیمی و جدل خدمات به همه دید روشنی از فعالیت های فردی می دهد.
    9- ادغام CRM با امور مالی و دیگر برنامه های کاربردی دفتری برای اتصال فرآیند ها و حذف وظایف وقت گیر یک امر مهم و ضروری است.

    10- کاربران می توانند فورا لیست سفارشات خود را برای درک الگوی جدید فروش و شناسایی فرصت های جدید چک کنند.

    11- ایمیل مارکتینگ در CRM بسیار خوب ظاهر شده و گزارشات حاکی از چشم اندازی بسیار خوب است. این مورد که خیلی سریع شناسایی شده شور و هیجان زیادی در تیم فروش شما به پا خواهد کرد.

    12- از طریق موبایل و تبلت و لپ تاپ می توانید در هر نقطه ای ارتباطی امن با مشتریان داشته باشید و جزییات آن ها را بررسی کنید.

    13- فرآیندهای کسب و کار متصل شده توسط مدیریت در یک نرم افزار یا اپلیکیشن جا می گیرد. فرآیندهایی نظیر : قرارداده، پروژه ها، رویدادها و برنامه های کاربردی

    14- کوتاه شدن فرآیند فروش و بالا رفتن نرخ پیروزی ها، تیم شما می تواند روی برنامه های دیگر تمرکز کند. مثلا تلاش برای قطعی کردن فروش با بقیه فرصت ها

  • ویژگی های CRM

    تاریخ انتشار : 1395/7/21

    خصوصیات خیلی زیادی جهت استفاده نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری برای گسترش روز به روز آن وجود دارد، در این جا تعدادی از خصوصیات آن ها را برای کسب و کارهای کوچک بیان  خواهیم کرد :

    صرفه جویی در زمان

    یکی از بزرگ ترین خصوصیات CRM ذخیره زمان است. بسیاری از مدیران موفق اذعان کرده اند که CRM به آنها اجازه داده تا زمان بیشتری را جهت رشد کسب و کارشان سپری کنند و این اتفاق دلیلی بر پیگیری اتوماتیک چشم اندازه هاست

     

    صرفه جویی در هزینه ها

    نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژگی های مقرون به صرفه زیادی دارد.

    آن ها می توانند هزینه ها را کاهش کاهند. زیرا حل این موضوع می تواند راه های پیاده سازی متعددی را شامل شود که توسط نرم افزار و با بررسی های مشخص به صاحبان کسب و کار اعلام خواهد شد.

     

    ایمیل مارکتینگ بهتر

    یکی از صاحبان آژانس های کسب و کارهای درون گرا به نام سوارتز میگوید؛ شرکت های فروش نرم افزارهای ارتباط با مشتری دسترسی بیشتری به مشتریان بالقوه دارند. برای مثال نرم افزارهایی که تعداد زیادی از ایمیل های شخصی را بر اساس موضوع دسته بندی می کنند به ارسال کننده اجازه می دهند، تا بر اساس بخش بندی موجود ایمیل ها را ارسال کنند.

     

    ویژگی های اضافی

    علاوه بر ایمیل مارکتینگ نرم افزار CRM به شما بانک اطلاعاتی جامع از ویژگی های دیگر را پیشنهاد میدهد...ویژگی های مثل،auto responder ، خرید کارتی، فاکتور و منابعی که هر کمپانی ممکن است نیاز داشته باشد.

     

    کمک به تیم خرید جهت رسیدن به اهدافشان

    مدیریت ارتباط با مشتری پیگیری امور اجرایی برای کارمندان را راحت تر می کند.

    در رابطه با یک راه حل برای نفر سوم، نرم افزار به شما بینش مستقیم، اهداف مشخص، ارزیابی اطلاعات و سایر داشته های فروش حیاتی را از داشبورد نرم افزار خواهد داد. این ویژگی ها به ما کمک خواهد کرد تا تصویری مشخص و واضح از مسیر فروش خود ترسیم کنیم. علاوه بر این ها پلت فرم نرم افزارهای ارتباط با مشتری مثل بلاگ نویسی، بازاریابی شبکه های اجتماعی و ... به تیم فروش کمک می کند تا سرنخ ها را در فرآیند فروش بیشتر درگیر کنند.

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.