دوستشان داریم.

دیـدار (نرم افزار CRM)
  • سی آر ام چیست؟

    تاریخ انتشار : 1393/12/23

     

    مدریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM  ،یک استراتژی مهم برای کسب و کار است که باید در تمام سطوح و جنبه های یک شرکت گسترش پیدا کند. نرم افزارCRM باعث بهبود عملیات کسب و کار و رشد شرکتها و سازمان ها می شود و باعث تصمیم گیری آگاهانه در زمینه استراتژی بازاریابی می شود.

    در دنیا بعد از بحران اقتصادی ،چالش میان مدیران،مدیران فروش و مدیران خدمات پس از فروش شکل گرفت که در نهایت سازمان ها را به سمت رشد و سوداوری پیش برد.فروش و خدمات پس از فروش می تواند باعث حفظ و توسعه روابط ما با مشتری شود که در انتها با بهبود بهره وری فروش،کاهش هزینه های مراقبت از مشتری و افزایش اعتبار و ارزش نام تجاری شرکت و یا سازمان  می گردد.

    فناوری و اینترنت سبب تغییر استراتژی شرکت ها در رابطه با مشتریانشان شده است.پیش رفت تکنولوژی در رفتار خرید مصرف کننده تغییر بوجود آورده است.امروزه راه های زیادی برای شرکت ها در زمینه ارتباط با مشتریان . جمع آوری اطلاعات در مورد آنها وجود دارد.

    استراتژی سی آر ام در راستای اهداف زیر است:

    1. به سرمایه گذاری شما در بخش های بازاریابی و شناسایی و هدف قرار دادن بهترین مشتریان خود کمک می کند همچنین با رهبری مدیران فروش کیفیت مجموعه فروش را بالا می برد.
    2. کمک به سازمان جهت بهبود حساب،مدیریت فروش با بهینه سازی اطلاعات به اشتراک گذاشته توسط کارمندان متعدد
    3. ایجاد روابط فردی با مشتریان با هدف بهبود رضایت مشتری و به حداکثر رساندن سود .شناسایی مشتریان سودآور و ارائه دادن بالاترین سطح خدمات به آنان.
    4. درک و شناسایی نیاز های مشتری به طور مداوم و موثر
    5. کاهش هزینه های مدیریت مشتری

    این مقوله جای بحث زیادی دارد در مقاله های بعدی با شما همراه هستیم.

     

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.