دوستشان داریم.

دیـدار (نرم افزار CRM)
  • مزایاي یک برنامه موثر CRM، بهبود رضایت مشتریان، افزایش رشد درآمد و افزایش مزیت رقابتی به
    عنوان نتیجه حفظ مشتریان در بلند مدت می باشد. CRM اغلب تمرکز یک شرکت را از سرمایه
    گذاري زیاد بر مشتریان جدید به حفظ یکی از مشتریان موجود تغییر می دهد. دلایل مالی زیادي که 

    ناشی از تحقیقات انجام شده می باشد، نشان می دهد که افزایش حفظ مشتري باعث افزایش وفاداري
    مشتریان و در نتیجه جریانات نقدي بیشتر، افزایش سود آوري و کاهش هزینه هاي عملیاتی می
    شود. CRM همچنین کمک می کند که به مشتریان به عنوان یک دارایی نگریسته شود. CRM به
    مشتریان این اجازه را می دهد که روابط خود با تامین کنندگان را بیشتر از هر روش دیگري، مدیریت
    کنند اگرچه این روش ممکن است حفظ مشتریان را دشوار تر کند (Muazu , 2007).
    Chen and Chen مزایاي محسوس و نامحسوس CRM را بدین صورت بیان می کند:  

    مزایاي محسوس

    • افزایش درآمد و سودآوري
    • دوره بازگشت مجدد سریع
    • کاهش هزینه هاي داخلی
    • بهره وري بالاتر کارکنان
    • نرخ بالاتر نگهداري مشتریان
    • تامین سرمایه گذاري جهت بازاریابی و با بالاترین نرخ بازگشت

    مزایاي نامحسوس :

    • افزایش رضایت مشتري
    • بهبود خدمات مشتریان
    • مدیریت با روابط نزدیکتر
    • مثبت بودن اطلاعات گرفته شده از دیگران
    • ساده و موثر کردن فرایندهاي کسب و کار
    • افزایش عمق و اثربخشی تقسیم بندي مشتریان
    • درك راهنمایی بهتر نیاز هاي مشتریان

     

  • سی آر ام چیست؟

    تاریخ انتشار : 1393/12/23

     

    مدریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM  ،یک استراتژی مهم برای کسب و کار است که باید در تمام سطوح و جنبه های یک شرکت گسترش پیدا کند. نرم افزارCRM باعث بهبود عملیات کسب و کار و رشد شرکتها و سازمان ها می شود و باعث تصمیم گیری آگاهانه در زمینه استراتژی بازاریابی می شود.

    در دنیا بعد از بحران اقتصادی ،چالش میان مدیران،مدیران فروش و مدیران خدمات پس از فروش شکل گرفت که در نهایت سازمان ها را به سمت رشد و سوداوری پیش برد.فروش و خدمات پس از فروش می تواند باعث حفظ و توسعه روابط ما با مشتری شود که در انتها با بهبود بهره وری فروش،کاهش هزینه های مراقبت از مشتری و افزایش اعتبار و ارزش نام تجاری شرکت و یا سازمان  می گردد.

    فناوری و اینترنت سبب تغییر استراتژی شرکت ها در رابطه با مشتریانشان شده است.پیش رفت تکنولوژی در رفتار خرید مصرف کننده تغییر بوجود آورده است.امروزه راه های زیادی برای شرکت ها در زمینه ارتباط با مشتریان . جمع آوری اطلاعات در مورد آنها وجود دارد.

    استراتژی سی آر ام در راستای اهداف زیر است:

    1. به سرمایه گذاری شما در بخش های بازاریابی و شناسایی و هدف قرار دادن بهترین مشتریان خود کمک می کند همچنین با رهبری مدیران فروش کیفیت مجموعه فروش را بالا می برد.
    2. کمک به سازمان جهت بهبود حساب،مدیریت فروش با بهینه سازی اطلاعات به اشتراک گذاشته توسط کارمندان متعدد
    3. ایجاد روابط فردی با مشتریان با هدف بهبود رضایت مشتری و به حداکثر رساندن سود .شناسایی مشتریان سودآور و ارائه دادن بالاترین سطح خدمات به آنان.
    4. درک و شناسایی نیاز های مشتری به طور مداوم و موثر
    5. کاهش هزینه های مدیریت مشتری

    این مقوله جای بحث زیادی دارد در مقاله های بعدی با شما همراه هستیم.

     

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.