دوستشان داریم.

دیـدار (نرم افزار CRM)
  • هزینه قسمت های بازاریابی و فروش هر شرکت, به طور متوسط حدود 15 الی 35 درصد از کل هزینه یک شرکت را شامل میشود. طبق آمار در مقالات CRM دانشگاه هاروارد, از طریق بازاریابی درست و پیشرفته, فروش بسیار بیشتر میشود و فناوری اطلاعات فروش از 10 درصد به بالای 30 درصد تغییر پیدا میکند. هم چنین بازگشت سرمایه افزایش بالای 100 درصد خواهد داشت.

    معرفی اساس و بنیان این نرم افزار در مقالات CRM نشان دهنده نتایجی واقعی است که قرار است با استفاده درست, به آنها برسیم که شامل :

    بهبود فرآیند فروش یک شرکت است, برای مثال : 32% افزایش فروش, 40% افزایش سود فروش, 45% افزایش دقت پیش بینی در فروش

    شناسایی و طبقه بندی سرنخ ها :

    یک نرم افزار CRM به شما کمک میکند تا شما سرنخ خود را شناسایی کرده و آنها را سریعا, به راحتی به لیست سرنخ های خود اضافه کنید و به درستی آنها را طبقه بندی کنید. شما میتوانید در کمترین زمان پروفایل های شخصی هر تماس را درست کنید.

    طبق تمامی مقالات CRM آمار نشان می دهد که سریع پاسخ دادن به تماس ها و پیگیری آنها باعث می شود که کارمندان فروش به راحتی سراغ فرصت بعدی فروش خود روند. هم چنین با اطلاعات کامل و دقیق و متمرکز در مورد مشتریان فعلی و آینده خود, کارمندان فروش میتوانند توجه و انرژی خود را بر روی مشتریان درست متمرکز کنند. همه اینها با نرم افزار CRM قابل انجام است.

    افزایش خرید مجدد مشتریان فعلی :

    بوسیله شناخت بهتر مشتریان فعلی خود, فرصت های فروش برای شما واضح تر می شوند و به شما شانس فروش دوباره به مشتریان قبلی خود را میدهند. با اطلاعات بیشتر و به تبع آن سرویس بهتر شما میتوانید مشتریان خود را همیشه راضی نگه دارید. همیشه احتمال خرید دوباره مشتریان راضی از شما بسیار زیاد است و طبق آمار و مقالات CRM , با راضی نگه داشتن مشتریان خود, خرید دوباره آنها از شما تا 33% افزایش پیدا میکند.

    بهبود محصولات و خدمات :

    یک نرم افزار CRM خوب اطلاعات تماس ها را از منابع مختلف کسب و کار شما جمع آوری میکند که همین موضوع باعث این می شود که به شما اطلاعات دقیقی در مورد اینکه مشتریان شما به شرکت شما چه  حس و نظری دارند بدهد تا شما نقاط قوت خود را بیشتر کنید و مشکلات و نقطه ضعف های خود را شناسایی کرده و برطرف سازید.

  • نرم افزار CRM یک عادت است


    سیستم نرم افزار CRM را در بخش مرکزی زندگی کاری خود قرار دهید. شما ارزش فوق العاده ای از آن بدست خواهید آورد. دانش قدرت است و  نرم افزار CRM بسیار قدرتمند! دانش سازمانی سیستم... از آن استفاده می‌کند و یا آن را از دست می دهد. شش عادت مهم یک  نرم افزار CRM : 

    1. زمانیکه شما در پشت میزتان هستید یا به عبارت دیگر متصل به اینترنت هستید, همیشه  نرم افزار CRM پیش روی شما باز باشد.
    2. از  نرم افزار CRM برای ثبت تمامی فعالیتهای برنامه ریزی شده استفاده کنید- اگر شما به John Smithers گفته باشید که 3 بار در هفته با او تماس خواهید گرفت آنرا در  نرم افزار CRM ثبت کنید. در موعد مقرر این تماس تلفنی را به شما یادآورد خواهد شد.
    3. از نرم افزار CRM برای برنامه ریزی فعالیتهایتان استفاده کنید- در شروع روز کاری و هفته کاری, نگاهی به همه ملاقاتهایی که دارید و همه تماسهایی که باید داشته باشید, همه گزارشهایی که باید شما آماده کنید, داشته باشید. کار شما بسیار سازمان یافته تر و متمرکزتر خواهد شد.
    4. اگر شما در فروشگاه هستید – توجه ویژه شما باید بدست آوردن سود بیشتر باشد.
    5. چیزی مانند جزئیات بیش از حد وجود ندارد – زمانیکه شما مدیر فروش هستید – اطلاعات را به همان اندازه که ممکن و لازم است ثبت کنید.

     

     سیستم  نرم افزار CRM شما مکانی برای ذخیره همه اطلاعات مربوط به مشتریان می‌باشد.یک وسوسه ای برای ورود هرگونه اطلاعات

    مربوط به مشتریان در پایگاه داده وجود دارد. در برابر این وسوسه ها مقاومت کنید. مثلاً اگر شما یک ایمیل از مشتری با عنوان "

    100تا از بهترین جوکها" دریافت کرده اید – لطفاً آن را ذخیره نکنید.هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد. عقل سلیم به شما می

    گوید که هر چیزی مرتبط با شرکت شما باید ذخیره شود. که شامل ایمیلها با توجه به خریدها, قراردادها, مذاکرات, اطلاعات تجاری

    است باید ذخیره شوند. نقل و قولها باید ذخیره شود. 

    1. گزارش سوداوری: گزارشات سوداوری کمک می کند شما متوجه شوید که پول های در گردش از کجا آمده است از داده های مشتری ، سابقه خرید و عادات خرید مشتری. این شمایید که تعیین می کنید کدام مشتری باید بماند براساس:
    بزرگترین سهم درامد خود
    • وفاداری بیشتر
    • بالاترین پتانسیل برای خرید

     این پیش بینی می تواند برای سازمان های غیر انتفاعی  و شرکت های b2b  مفید باشد و این گزارشات براساس مقالات crm است.

    گزارش چرخه فروش : فرایند خرید و کانال های مختلف ارتباطی بر چرخه فروش و بازاریابی تاثیر گذار است و این را می توان از مقالات crm  متوجه شد.

    متوسط چرخه فروش حدود 22% در طول 5 سال گذشته افزایش یافته است گزارش چرخه فروش می تواند مدت زمان چرخه متوسط را به تصویر بکشد.

    1. گزارش پیش بینی فروش : شما می توانید تصویر روشنی از فروش آینده خود را با کمک از نرم افزار crm  داشته باشید . بیشتر گزارش های پیش بینی فروش بصورت ماهانه ، سه ماهه با تعیین اهداف هر بخش می پردازد.

     

    منبع: http://learn.infusionsoft.com/

  • سی ار ام چیست؟

    تاریخ انتشار : 1394/11/27

    سی ار ام چیست؟ 

    مدریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM  ،یک استراتژی مهم برای کسب و کار است که باید در تمام سطوح و جنبه های یک شرکت گسترش پیدا کند. نرم افزارCRM باعث بهبود عملیات کسب و کار و رشد شرکتها و سازمان ها می شود و باعث تصمیم گیری آگاهانه در زمینه استراتژی بازاریابی می شود.

    در دنیا بعد از بحران اقتصادی ،چالش میان مدیران،مدیران فروش و مدیران خدمات پس از فروش شکل گرفت که در نهایت سازمان ها را به سمت رشد و سوداوری پیش برد.فروش و خدمات پس از فروش می تواند باعث حفظ و توسعه روابط ما با مشتری شود که در انتها با بهبود بهره وری فروش،کاهش هزینه های مراقبت از مشتری و افزایش اعتبار و ارزش نام تجاری شرکت و یا سازمان  می گردد.

    فناوری و اینترنت سبب تغییر استراتژی شرکت ها در رابطه با مشتریانشان شده است.پیش رفت تکنولوژی در رفتار خرید مصرف کننده تغییر بوجود آورده است.امروزه راه های زیادی برای شرکت ها در زمینه ارتباط با مشتریان . جمع آوری اطلاعات در مورد آنها وجود دارد.

    استراتژی سی آر ام در راستای اهداف زیر است:

    1. به سرمایه گذاری شما در بخش های بازاریابی و شناسایی و هدف قرار دادن بهترین مشتریان خود کمک می کند همچنین با رهبری مدیران فروش کیفیت مجموعه فروش را بالا می برد.
    2. کمک به سازمان جهت بهبود حساب،مدیریت فروش با بهینه سازی اطلاعات به اشتراک گذاشته توسط کارمندان متعدد
    3. ایجاد روابط فردی با مشتریان با هدف بهبود رضایت مشتری و به حداکثر رساندن سود .شناسایی مشتریان سودآور و ارائه دادن بالاترین سطح خدمات به آنان.
    4. درک و شناسایی نیاز های مشتری به طور مداوم و موثر
    5. کاهش هزینه های مدیریت مشتری

    این مقوله جای بحث زیادی دارد در مقاله های بعدی با شما همراه هستیم.

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.